donderdag 8 juli 2010

Een nieuwe telefoon


Ik loop al geruime tijd te vloeken op mijn huidige telefoon, een palm treo. Oorspronkelijk was ik de blije bezitter van een Nokia E50 maar toen deze stuk ging waren de Nokia’s op en kreeg ik zo’n verfoeilijke palm als vervanger. Maar we zouden gauw (zei men een jaar geleden) nieuwe telefoons krijgen. Deze zomer zouden ze dan eindelijk arriveren en het zoemde van de geruchten. We zouden een E52 (de opvolger van de E50) of een Nokia smartphone als opvolger van de palm krijgen. Ik had nu een palm maar had geen behoefte aan een smartphone zoals ik wanhopig duidelijk maakte. Toen kwamen de volgende geruchten we gingen hip doen dus het werden Blackberry’s (de bold). Mijn nichtje jaloers maar ik niet blij want een Blackberry kan heel goed e-mailen maar heel slecht bellen zoals Dennis, al jarenlang liefhebber van de Blackberry email functionaliteit, mij meerdere malen vertelde.

Gisteren was het zover en ik kreeg mijn nieuwe telefoon. Met tranen van geluk in de ogen nam ik mijn Nokia classic 6700 in ontvangst. Geen smartphone, geen Blackberry maar gewoon een Nokia telefoon. Wel met een 5 mega pixel camera en een sloot aan andere functionaliteit maar verder gewoon een telefoon. Ik was (en ben) happy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten