zaterdag 3 juli 2010

Nederland - Brazilië


Na 45 minuten van deze wedstrijd, de tweede die ik thuis keek, nam ik mij voor om er geen stukje over te schrijven. We stonden met 0-1 achter en de goddelijke kanaries, zoals de bijnaam van Brazilië luid, hadden diverse goede kansen gemist. Kortom ik zag een afscheid komen van het WK en was zo gedeprimeerd dat ik niet dacht hier iets over te kunnen schrijven. De tweede helft werd er echter uit een ander vaatje getapt door het Nederlands elftal. Er werd met meer druk en pressie gespeeld en zo te zien had het team er weer geloof in. En dat leidde tot een 2-1 stand tegen 10 Brazilianen. Het laatste kwartier was ik erg nerveus maar het is gelukt. Op naar de halve finale tegen Uruguay en gelukkig zonder Luis Suarez want die maakte zijn reputatie van kaarten halende goaltjesdief meer dan waar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten