donderdag 1 juli 2010

Vakantie voorbereidingen: De auto


Aangezien de zomer vakantie aardig wat gaat vergen van mijn auto (zo’n 4.000 kilometer om precies te zijn), moet ie er helemaal klaar voor zijn. Dat houdt in dat ik hem voor de 2e keer in zijn bestaan (en dat is nu 2 ½ jaar) door een wasstraat heb gereden, een extra 10 liter flacon ruitenwisser vloeistof in de kofferbak heb gestopt en hem zijn 60.000 kilometer beurt heb laten ondergaan. Bij de beurt werd er o.a. een defect rem lampje vervangen en ik vroeg om een extra fles olie in de kofferbak om er op voorbereid te zijn als de auto (dat doet hij nl. steevast tussen twee beurten in) om olie ging vragen. Verder was er niets te melden volgens de garage, ze hadden voor de zekerheid de ruitenwisser vloeistof ook bijgevuld dus naast de extra 10 liter zit ook de 10 liter tank weer helemaal vol. Kortom niet alleen ik maar ook de auto is gereed voor de tocht der tochten.

1 opmerking:

  1. fijn te weten dat alle Baltische vliegjes weggespoelt kunnen worden
    kan ik met een gerust hart de vader van mn kind uitzwaaien
    anders was het best spannend geweest
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen