donderdag 22 juli 2010

Kopenhagen: De haven


Onze derde en laatste bestemming in Kopenhagen was het havengebied. Het was inmiddels tijd om een hapje te eten en we zochten een van de vele tentjes, restaurant Barock, uit aan de havenkant. De kaart was erg beperkt en ik ging voor de eerste keer voor kip deze vakantie in de vorm van een clubsandwich. Tot mijn verrassing kreeg ik lekker, maar vrij apart brood met daartussen de bekende ingrediënten als bacon, tomaat e.d. maar ook een groot stuk geroosterde kipfilet met het bot er nog aan. Lands wijs lands eer zullen we maar zeggen. Mijn compaan ging voor een cheese bacon burger met frietjes (ik heb zelf deze vakantie nog geen frietje of burger gegeten!) uiteraard gespeend van welke vorm van saus dan ook. Begeleid door een lekkere Tuborg aten we een van de minste lunches van deze vakantie. Na de lunch was het opstaan en de terugweg naar het hotel inzetten omdat we deze middag het eerste stuk van de thuisreis zouden inzetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten