vrijdag 11 december 2009

Verschil moet er wezen


Ik ben erg tevreden over mijn (lease) auto, de Skoda Octavia, Zo heeft hij mij vlot naar Duitsland gebracht voor de zomer vakantie en doet hij zijn plicht dag in dag uit zonder enig probleem. Hij is zeer comfortabel, heeft alle benodigde accessoires, en het rijgenot is uitstekend. Waar vrienden van mij vaak verlekkerd naar auto's kunnen kijken, ik noem een Maserati als voorbeeld, geef ik niets om auto's.

Maar soms, ja heel soms kijk je wel eens naar sommige dingen en denkt dan, dat had ik ook wel willen hebben. Een van die dingen is dit verjaardagscadeautje dat een vriendin van mij kreeg.

1 opmerking:

  1. hmm...
    de dame in kwestie heeft geen rijbewijs
    de "gulle gever" daarentegen wel ...
    maar eerlijk is eerlijk
    als mijn hubby mij dit kado zou geven
    ik het niet zou inruilen
    (hem overigens ook niet)

    BeantwoordenVerwijderen