donderdag 26 maart 2015

Zondag familiedag

Kippenpoten
Ik was wat laks geweest in het bezoeken van mijn familie en zondag noest daar verandering in brengen. Zo ging ik 's middags eerst op visite bij mijn ouders waar het gelukkig steeds beter ging met mijn vader sinds zijn ziekenhuisopname. Het was erg gezellig maar ik moest weer tijdig vertrekken aangezien mijn volgende afspraak bij mijn zusje en zwager was.

Dat bleek niet helemaal de waarheid te zijn want mijn zusje was op een feestje en alleen mijn zwager en neefje waren thuis, In de loop van de middag kwam er ook een bericht van mijn nichtje dat zij laat thuis zou komen dus het familie bezoek was beperkt tot mijn zwager en mijn neefje die druk aan het gamen was. Pal voor de maaltijd (kip, friet en salade) kwam mijn zusje nog binnen maar mee-eten deed zij niet. Ik genoot van de boerenmaaltijd zoals mijn zwager het noemde maar een echt familiebezoek was het niet, hopelijk gaat dat de volgende keer beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten