zaterdag 7 maart 2015

Agent Carter

Een shot uit de eerste aflevering
Enige tijd terug was ik begonnen met het serieus volgen van mijn eerste tv serie, Gotham. Mijn vrienden doen het al jaren maar om de een of andere reden was ik er nooit aan begonnen. Welnu Gotham beviel erg goed en ik ben inmiddels bij met kijken en wacht op de release van de volgende dvd met episode 17-19. Om de tijd door te komen heb ik dus de volgende serie gedownload, Agent Carter.

Dit is een soort vervolg op de eerste Captain America film en speelt zich net na de tweede wereldoorlog af met Peggy Carter als medewerkster van de SSR, een geheime Amerikaanse organisatie. Zij wordt niet serieus genomen als agent maar doet undecover werk voor Howard Stark die in diskrediet is geraakt samen met zijn butler Jarvis. Ik heb nu drie episodes gezien en het is geen Gotham maar ik vind het leuk genoeg om verder te gaan. Mocht je geïnteresseerd zijn geraakt doe dan ook een poging met Agent Carter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten