maandag 2 maart 2015

Zaterdagavond stapavond

Tsjiauw min met moxi meti
Zaterdagavond was weer eens een ouderwetse stapavond die tegen zeven uur begon in een net verbouwde hartjes. Daar had ik mijn eerste afspraak staan en aangezien ik er als eerste was zat ik al achter een koud biertje en een bakje pinda's toen de eerste deelnemer binnenkwam. Terwijl wij aan ons eerste drankje zat ging de telefoon en de nummers drie en vier gaven aan er over een half uurtje te zijn.

Wij maakten van dat half uur gebruik om een snelle hap bij Kam Yin te gaan eten en we kozen beide voor moksi meti alleen in het ene geval met Chinese bami en in het andere geval met Surinaamse. Zoals altijd was het prima binnen te houden en erg goedkoop en na een half uurtje gingen wij dan ook naar de zon om de andere deelnemers te ontmoeten, Die zaten daar al aan een drankje en wij namen ook plaats in een niet al te vol café. We bleven dan ook niet al te lang voor we naar de Mekhong river vertrokken waar het een stuk drukker was en een hoop bekenden aanwezig waren. Het was een erg gezellige avond maar tegen een uur besloot ik dat het goed was geweest en vertrok naar huis om het moede hoofd te ruste te leggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten