maandag 9 maart 2015

TV show time

Strak logo
Zoals jullei de afgelopen tijd hebben kunnen lezen ben ik begonnen met het volgen van meerdere tv series. En zoals elke rechtgeaarde IT junkie moet dat op de een of andere manier bijgehouden worden. daartoe vind ik de app TVshow time die kan bijhouden welke series je volgt, wat je gezien hebt en wanneer de volgende aflevering op tv verschijnt. Gekoppeld aan de mogelijkheid om op Twitter en Facebook te vertellen dat je weer een episode gezien hebt wad fit uiteraard de ideale app voor mij om aan de wereld te vertellen waar ik nu weer naar gekeken had. Mijn goede vriend Dennis heeft de app ook opgepikt zodat ik nu mijn eerste vriend in dit sociale netwerk heb. Mocht je ook geïnteresseerd zijn na dit stukje downloadde app  dan en voeg mij toe als vriend zodat je kunt zien waar ik naar zit te kijken en misschien krijg je zelf dan een paar tips voor series waar je naar wilt kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten