zondag 8 maart 2015

Belastingaangifte

Leuker kunnen we het niet maken
Net zoals elk jaar kreeg ik dit jaar weer het verzoek om belastingaangifte te doen, iets wat bij het bezit van een eigen huis hoort. Nieuw was dit jaar dat het niet meer via een down te loaden programma ging maar via de site mijn.belastingdienst.nl.

Helaas had de overheid wederom niet genoeg computercapaciteit gereserveerd en het eerste weekeind was de site bijna niet te benaderen en gaf ik het dan ook op mijn aangifte te doen. Dit weekeinde heb ik het dan wel gedaan en ik moet zeggen, het is inderdaad weer een stuk makkelijker geworden, bijna alles is al ingevuld en je hoeft alleen maar te controleren of alles klopt. Ik was dan ook in een vloek en een zucht klaar, het is nu wachten tot ik mijn teruggave krijg van de rijksoverheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten