maandag 16 maart 2015

Pedicure

De voetmassage stoelen
Een van de dingen die ik meegekregen had van mijn revalidatietraject was dat het wel goed was om mijn voeten een keer te laten verzorgen door een pedicure. Na wat getwijfel had ik tenslotte een afsprak gemaakt bij een spa voor een pedicure en zaterdag arriveerde ik bij China massage om mijn onderdanen eens goed te laten verwennen.

Het bleek een mooie spa te zijn met aparte kamers voor Chinese en Thaise massages, stoelen voor voetmassages en een hokje met luxe massagestoelen en een waterbak voor de pedicure. Mijn therapeute liet mij plaatsnemen, verwarmde het water en zette de stoel in de massage stand en pakte haar spulletjes. Nadat mijn voeten goed doorweekt was begon zij met tangetjes, vijltjes, mesjes en nog veel meer een aanval op mijn teennagels en voeten terwijl ik lekker relaxed in de stoel zat. Het duurde best wel enige tijd maar na afloop zag alles er prima uit en voelden mijn voeten weer zo glad als een babyhuidje. Het was erg goed bevallen en ik denk dan ook niet dat het bij dit ene bezoek blijft maar dat ik meerdere malen per jaar mijn voeten door een pedicure ga laten behandelen.

1 opmerking:

  1. Een andere vaste klant van de pedicure was de roemruchte Han Slotema.....je begint op hem te lijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen