zaterdag 14 maart 2015

The flash

Barry
Het kijken naar tv series bevalt goed maar nadat ik moest wachten op de volgende delen van Gotham wegens een midseason break is mijn tweede serie, Agent Carter inmiddels zelfs afgelopen. Gelukkig zijn superhelden series momenteel heel populair dus ik had een ruime keuze voor een nieuwe serie.

Die keuze viel wederom op een DC serie en wel The Flash, de avonturen van de snelste man ter wereld. Een korte download verder en ik was gereed voor de eerste episode. Hier werd de held geïntroduceerd en tot mijn grote vreugde was het de originele Flash Barry Allen. Het ontstaan is wat gemoderniseerd maar het merendeel van de klassieke element is intact gebleven.Ik zat er al snel in en ik heb een goede opvolger gevonden voor mijn twee momenteel gestaakte series en aangezien er al veertien afleveringen uit zijn kan ik even voort voor ik weer een nieuwe serie moet uitzoeken..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten