maandag 30 maart 2015

Proefpakket

De inhoud van de mysterieuze enveloppe
De afgelopen week had ik een vreemde enveloppe in mijn brievenbus liggen. Nu krijg ik überhaupt al heel weinig post, bijna alle post  die ik digitaal, en het restant valt in de categorieën reclame of verwacht. Dit pakker viel echter in geen van beide categorieën, het was niet al te groot en er zat een voorwerp in, dat was duidelijk te zien en te voelen maar daar hield het bij op.

Na openmaken bleek het een proefmonster van twee capsules te zijn van een van de nieuwe Nespresso decaf smaken. Nespresso had namelijk zijn assortiment wederom aangepast en deze keer waren de rode decaf cups aan beurt geweest. Deze waren vervangen door een drietal van de normale lungo's in een decaf formaat, herkenbaar aan een rode stip onderin. Nu ben ik normaliter geen drinker van cafeïnevrije koffie maar ja als echte Nederlander kan ik iets gratis uiteraard niet afslaan dus binnenkort ga ik eens proeven hoe deze zich verhoud tot de normale lungo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten