vrijdag 6 maart 2015

Ruzie in de file

De gaasperdammerweg
Donderdag reed ik zoals gewoonlijk via de A9 naar mijn werk en elke chauffeur die dit stuk vaker rijdt weet dat je bij de oprit naar de Gassperdammerweg de linkerbaan moet hebben want de rechterbaan staat al;tijd vast wegens de drukke in en uitvoegstrook.

Deze keer zag ik echter wel een heel wonderbaarlijk tafereel op de andere baan want zoals altijd stonden er auto's stil maar deze keer stond er een dame naast een stilstaande auto waarbij zij flink op de deur cq. het raam stond te bonken. Daarna liep zij terug naar haar eigen auto (twee auto's terug in de rij) en stapte weer in. In het voorbij rijden zag ik dat er vier auto;s heel dicht op elkaar stil stonden en ik vermoed dan ook dat de eerste chauffeur een manoeuvre had uitgehaald die tot een bijna aanrijding had geleid. Maar om daarvoor nu op autoramen te gaan staan bonken vond ik ook wel wat vreemd. De oorzaak zal echter altijd een mysterie voor mij blijven want mijn rij reed verder en ik liet het tafereel dan ook achter mij op weg naar Almere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten