dinsdag 3 maart 2015

Boodschappen met moeders

Hier was ik dus nog nooit geweest
De afgelopen weken heb ik een paar keer boodschappen met mijn moeder gedaan. Doordat mijn vader ziek was kon hij niet autotijden en uiteraard bood ik mijn moeder aan om samen boodschappen te doen. Zo kwam ik bij Dirk van de Broek terecht en bracht ook mijn eerste bezoek aan een filiaal van de Aldi.

We brachten ook een bezoek aan het grote Albert Heijn filiaal op het Osdorpplein waar ik vroeger regelmatig kwam maar al enige tijd was ik daar niet langs geweest. Het bleek dat men daar nu een Sushi eiland had waar ervaren sushi chefs verse sushi aan het bereiden waren. Nu had ik op die dag geen extra eten meer nodig maar een bezoekje aan deze Albert Heijn staat in ieder geval weer op de lijst om de kwaliteit van de sushi te proberen. Dat zal echter niet met mijn moeder zijn want behalve het feit dat zij niet van sushi houdt is mijn vader inmiddels weer zover opgeknapt dat hij zelf weer kan autorijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten