zondag 29 maart 2015

Stroomstoring

Ja dus
Vrijdag heb ik altijd fysiotherapie en ik werk op die dag dan ook thuis. Daarnaast zou mijn zwager even langs komen om de laatste klusjes te doen, twee vliegen in een klap dus.

De dag liep echter wat anders want terwijl ik aan het werk was viel de internet verbinding op mijn laptop ineens weg. In eerste instantie dacht ik dat mijn router de geest gegeven had maar er bleek een forse stroomstoring te zijn. Toen ging de telefoon ook over, het was mijn zwager die voor de deur stond en dacht dat de bel stuk was aangezien ik niet opendeed. Alhoewel ik niet kon werken vanwege geen internet kon mijn zwager gelukkig nog wel klussen waarbij hij echter toch wel de blunder van de dag maakte. Toen hij de pomp in het toilet aan het vervangen was en het licht het, uiteraard, niet deed begon hij vrolijk een nieuw peertje in te draaien. Toen dat ook niet werkte vroeg hij aan mij of ik soms nog een heel peertje had. Pas toen ik zei dat het logisch was dat het licht niet werkte bij een stroomstoring ging er een lichtje bij hem op. Gelukkig kon hij vlot de twee klusjes afwerken en kon ik na zo'n twee uur weer aan de slag omdat inmiddels de stroom het weer deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten