woensdag 11 maart 2015

Thaicoon

De hoofdgerechten
Zaterdag was het weer tijd voor het maandelijkse etentje met een van mijn beste vriendinnen en het was mijn beurt om het restaurant te bepalen. We hadden al een hele tijd geen Thais meer gegeten en dat gekoppeld met mijn goede ervaringen met Thaicoon liet de keuze op dit restaurant vallen. Aangezien het altijd vol zit had ik gereserveerd en zaterdag om 19:00 arriveerden wij in een volle tent.

We namen plaats en het eerste wat opviel was dat de bediening niet erg efficiënt was. We kregen de kaart maar er werd niet gevraagd wat we wilden drinken, dat kwam pas toen we onze gerechten (viskoekjes vooraf en een kip in ride curry en rund in oestersaus als hoofdgerecht) besteld hadden. Zoals altijd was het eten erg goed maar de bediening was deze keer erg slecht. Zo duurde het een eeuwigheid voor we onze koffie kregen en de rest ging ook niet erg vlot. Kortom prima gegeten maar een onvoldoende voor de bediening. Voorlopig kom ik hier niet meer terug want dichterbij huis kan ik een beter Thais restaurant vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten