vrijdag 13 maart 2015

Nieuwe deur

Stuk
Een van de aparte zaken bij mijn appartement is dat de meterkast. met daarin de stoppen, zich buiten de woning bevind, achter een afgesloten deur. Gelukkig heb ik nog nooit kortsluiting gehad en mij midden in de nacht moeten aankleden om de aardlek schakelaar om te zetten ;-) Het voordeel is dat de meteropnemer, die een eigen sleutel heeft zelf de meterstand kan opnemen. Nu klemt de deur echter fors en toen ik enige tijd geleden thuis kwam was de deur flink beschadigd zonder enig briefje of wat voor boodschap dan ook. Nu vermoed ik dat de meteropnemer met grof geweld geprobeerd heeft de deur open te breken maar bewijs dat maar eens.

Gelukkig valt schade aan de buitenkant van de woning onder de VVE en na een telefoontje met ons administratiekantoor kreeg ik te horen dat de timmerman contact met me op zou nemen. Welnu binnen een week was alles geregeld en zat er een goede nieuwe deur in, maar die is nog niet geschilderd. Dus tot de schilder komt heb je een gele flat met één witte deur erin, maar met de efficiëntie van ons administratiekantoor zal dat niet al te lang duren..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten