dinsdag 10 maart 2015

Law and order

Zij kwamen niet in de buurt van de tv serie 
Meestal schrijf ik niet over de politiek tenzij het een stukje is om mijn politiek actieve vrienden René & Simon te ondersteunen. Het nieuwsbericht van gisteren dat Teeven en Opstelten (door de VVD gepresenteerd als het duo law and order) opstapte maakte het tijd voor een uitzondering.

Ik erger me al tijden groen en geel aan de beslissingen en uitspraken van het duo in zaken als bv. Europese regelgeving (downloaden vs opslag van gegevens) en de affaire Cees H. (ik weet het niet meer, er is geen bewijs meer te vinden) en het feit dat ze daarmee wegkomen. Nu is het dan eindelijk bijltjesdag geworden voor het duo crime and punishment en ik moest daar gewoon even wat over kwijt. Morgen weer de reguliere onderwerpen zoals eten en vakanties op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten