zondag 14 december 2014

Winterberg

De pistes
De eerste trip voor 2015 is inmiddels geboekt en het is een weekend Duitsland geworden, De PV van mijn werk heeft in het weekend van 31 januari en 1 februari een trip naar de skipistes van Winterberg georganiseerd met een overnachting in het 4* Dorint hotel in Arnsberg., inclusief diner en ontbijt.

Nu weet iedereen die mij kent dat skiën niet echt tot mijn basisvaardigheden behoort maar ik ga gewoon met mijn eigen auto mee en terwijl de collega's zich in de sneeuw vermaken gaan wij wat leuks doen in een van de steden en dorpjes in de buurt en sluiten ons in de namiddag gewoon weer aan bij de groep. Ik heb er zin an.

1 opmerking:

  1. Succes. Ik ben er 1x geweest en dat behoorde tot de meest teleurstellende ervaringen op vakantiegebied van mijn leven (ongelofelijk fout volk en dan heb ik het niet over de Duitsers, sneeuw was bagger, de winkelstraat ben je na 5 minuten door, qua eten gaat alles de frituur in en smaakt gelijk en het zwembad in winterberg laat zien dat OostDuitse degelijkheid nog bestaat).

    BeantwoordenVerwijderen