donderdag 11 december 2014

Sensei

Debbie in actie
Volgend jaar ga ik een andere afdeling op mijn werk versterken en de manager van die afdeling had mij ook uitgenodigd voor hun etentje dat zij dit jaar hielden. Zo arriveerde ik dinsdagavond in restaurant Sensei in Almere haven dat speciaal voor ons was opengegaan. Een van de teppanyaki tafels stond klaar voor ons waar chef Debbie de scepter zwaaide en er waren enkele tafels in de lounge klaargezet.

We bleken het meest uitgebreide arrangement van de zaak gekozen te hebben wat resulteerde in tien gangen van vlees, vis, salades, rijst en dessert vergezeld van naar keuze wijn, fris of bier met koffie en friandises na. Het was een erg gezellige avond waarbij ik, in sommige gevallen hernieuwd, kennis maakte met de collega's met wie ik in de nieuwe business unit ging samenwerken en waar de manager wat tekst en uitleg gaf over het komende jaar. Ik kijk dan ook erg uit naar volgend jaar en wat wij amen gaan bereiken, de start was in ieder geval top.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten