woensdag 17 december 2014

Drukke dinsdag

De tweede dag van de week
Deze dinsdag kon ik met een gerust hart tot drukke dinsdag dopen want de dag was gevuld met van alles en nog wat. Zo bracht ik als eerste een bezoek aan Juliette en Geert (Bianca zie ik helaas niet meer), mijn tandarts en mondhygiënist waar ik met schone en gezonde tanden en kiezen de deur achter mij dichttrok,

Als tweede was mijn auto aan de beurt die bij Euromaster voorzien werd van een set winterbanden tijdens mijn lunchpauze. Als volgende was er om 17:00 uur een sessie op mijn werk over de pensioenwijzigingen (misschien komt daar nog een apart stukje over) en als laatste bracht ik een bezoek aan de sportschool waar ik onder begeleiding van Ilse mijn oefeningen deed. Eenmaal thuis was de bank met een film dan ook een zeer aanlokkelijk idee om de dag mee af te sluiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten