zaterdag 27 december 2014

Buikdanseres

De heren hadden meer interesse dan de dames
Vrijdag was het tweede kerstdag maar desondanks besloot ik om die avond toch een bezoek aan de kroeg te brengen. Aan de ene kant omdat ik zaterdag uit eten zou gaan en dan dus ook niet ging en aan de andere kant omdat café de hartjes op die avond een buikdanseres ingehuurd hadden.

Zo zat ik vrijdagavond dus rond een uur of negen aan in een niet al te vol café aan de bar met een koud biertje en een schaaltje pinda's voor mijn neus te wachten op de dingen die zouden gaan komen. De kroeg stroomde langzaam aan wat voller en de muziek veranderde van latin in Oriëntaals en ja hoor daar dook Veronica op in traditioneel gewaad. Ze was niet echt een midden oosters type, eerder Oost-Europees, maar buikdansen kon ze, Ze danste twee sets waarbij de heren in de bar vol interesse toekeken maar de dames waren duidelijk minder geïnteresseerd ui het gebeuren. Leuk om gezien te hebben maar als Veronica terugkeert zal ik geen omweg voor haar maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten