maandag 8 december 2014

Boerenkool met worst

Echte Hollandse kost
Vrijdagavond zou ik bij mijn ouders gaan eten en rond half zes betrad ik dan ook hun woning met een banketletter (van mijn werk) en een sixpack radler 0% (gratis op mijn persoonlijke AH bonus kaart). Tot mijn verbazing was ook mijn nichtje daar die spontaan was langsgekomen. Na een half uurtje zaten wij aan een echte winter dis, Boerenkool met verse rookworst. Uiteraard met een kuiltje jus en wel een uitstekende jus want de avond daarvoor hadden mijn ouders draadjesvlees gegeten.

Na de heerlijke maaltijd en koffie bracht ik uiteraard mijn nichtje nog even thuis want het was koud, nat en donker en Amstelveen duurt wel even met het openbaar vervoer bij mijn ouders vandaan. Daarna reed ik weer naar huis en kwam er een einde aan een onverwachte en erg gezellige avond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten