zaterdag 6 december 2014

Water colours cruise

Eem möebius ring om de brug heen
Na de pauze met bier en bitterballen was het tijd voor het volgende evenement en dat is eigenlijk wel heel standaard om met toeristen te doen, een rondvaart.

Nu was mijn laatste rondvaart dusdanig lang geleden dat ik mij er niets meer van kon herinneren maar ik verwachtte er niet al te veel van. Gelukkig was net het Amsterdam light festival begonnen en er bleek een speciale rondvaart langs de luchtsculpturen te zijn. Wij stapten dan ook op de prins Hendrikkade aan boord van een van de boten van canal en namen plaats op een bankje om van de tour te gaan genieten. Zowel mijn gasten als ikzelf vonden het een geslaagde tour en na een uur verlieten wij de boot weer, aan de overkant van de opstapplaats namelijk de steiger voor het Centraal Station.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten