woensdag 3 december 2014

John Wick

Banner voor de film
De laatste stop van de vrijdagavond was een bezoek aan de bioscoop en dat werd onze vaste halte cineworld waar we naar John Wick gingen kijken. Dit bleek een standaard Hollywood actie film te zijn met Keanu Reeves in de hoofdrol als gepensioneerd huurmoordenaar John Wick. Om met mijn goede vriend Simon te spreken, 90 minuten (dankzij pauze en reclames toch twee uur in totaal) pretentieloos vermaak waar ik maar twee minpuntjes op aan te merken heb. Ten eerste begon de film met het slot (vind ik meestal niet zo'n goed idee) en ten tweede bleken er nog enkele feelgood momenten achter het slot aan te komen die ik zeker had kunnen missen. Maar al in al heb ik me prima vermaakt en mocht je een verloren 90 minuten hebben dan kun je die heel goed met John Wick vullen.

1 opmerking: