vrijdag 12 december 2014

U2

Innocence and Experience
In de week van Sinterklaas werd er een cadeautje aangekondigd voor de U2 fans, er zou weer een tour komen in 2015. Amsterdam stond ook op de kaart met twee concerten in de Ziggo dome op 8 en 9 september. De verkoop zou op 8 december van start gaan en een ding was zeker, er waren veel minder kaartjes dan liefhebbers.

Wat de meeste mensen echter niet weten is dat je als lid van de fanclub kaartjes kunt bestellen voordat ze voor de rest van het publiek in de verkoop gaan. Ik werd dus op donderdag lid van de fanclub ($50) en kocht zaterdag op mijn gemak twee kaartjes (meer mag je er niet kopen op deze manie) waarbij ik uit alle mogelijke plekken kon kiezen. Kortom ik was ruim op tijd verzekerd van kaartjes voor de show van mijn favoriete band. Nu nog `eventjes` wachten tot het acht september is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten