zondag 7 december 2014

Nam Kee

Moeder en dochter
Na de rondvaart was het inmiddels al bijna zeven uur geworden en dus de hoogste tijd voor het diner. De dames wilden Chinees eten en dat was de reden dat ik voor Nam Kee had gekozen. Aangezien je hier niet kunt reserveren en het altijd druk is moet je meestal wachten voor je plaats kunt nemen. Ook vandaag was dat zo en na een kwartiertje kwam er een tafeltje vrij voor ons.

De kaart werd gebracht en na kort overleg werden er vier oester besteld (twee voor mij, bami, kip met cashewnoten en Chinese broccoli met knoflook. Helaas was dat laatste op en daarom namen we Kai laan met knoflook.De dames vonden de oesters maar zo zo maar de rest van de maaltijd vonden ze heel erg lekker. Na de koffie en thee hadden mijn Australische vriendinnen het wel gehad, de jetlag zat er nog aardig in en ik bracht ze naar het Centraal station waar zij de tram naar hun bed & breakfast namen en ik de tram naar huis. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten