zaterdag 13 december 2014

Pallas Athene

Deze keer eens geen vlees op de foto
Was ik dinsdagavond met mijn werk uit eten, donderdag was ik wederom uit eten maar nu niet met mijn toekomstige afdeling maar met drie collega's. Een van hen had namelijk besloten om op een januari zijn carrière ergens anders te vervolgen en gevieren hadden we een afscheidsetentje gepland. De keuze was gevallen op Grieks restaurant Pallas Athene en dat betekende uiteraard vlees, veel vlees. Ik en de vertrekkende collega arriveerden als eersten en kregen een ouzo van het huis maar het duurde even voor de nummers drie en vier arriveerden omdat nummer drie achter de verkeerde auto wan aangereden.

We kozen voor zowel voor als hoofdgerecht voor een gedeelde schotel maar de hoeveelheid van de erg lekkere voorgerechten deden ons het ergste vrezen voor de hoofdschotel. De vrees werd bewaarheid want er kwam een schaal met vlees (koe, varken, lam) vergezeld van rijst, friet en tzatziki waarvan we van te voren wisten dat hij niet op zou gaan. Alles smaakte prima maar voor mij was de gyros toch wel de winnaar met de lamskoteletjes op een hele korte afstand als tweede. Na de koffie sloegen wij een tweede ronde van het huis af want er kon echt geen gram of druppel meer bij.Een top avond met heerlijk eten, wat meer kun je wensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten