vrijdag 19 december 2014

Kerstmarkt

De band
Donderdag was zoals elk jaar wederom onze kerstmarkt waar in een leuke sfeer diverse kraampjes klaar stonden waar je zelf je kerstpakket kon samenstellen. Na een korte speech van onze CEO werd het feest geopend en als eerste kocht ik wat flessen wijn voor het familie kerstdiner. Daarna nam ik een bord met eten van het Indonesische buffet waarbij ik de boontjes in sambal redelijk pittig vond. Ze bleken ook echt pittig te zijn want het merendeel van mijn collega's bleek ze niet op te eten of, als ze dat wel deden moesten hun voorhoofd flink afvegen.

Na de maaltijd maakte ik mijn shopping spree af met een aantal kaasjes (mijn tweede onderdeel voor het kerstmaal) en ging luisteren naar de onlangs opgerichte huisband die hun eerste optreden gaf op de kerstmarkt. Ze speelden voornamelijk klassiekers als Layla en Dust in the wind maar eindigden met een eigen blues die het potentieel van de band aangaf. Daarna was het nog gezellig wat drinken en kletsen met collega's voor het tijd was om naar huis te gaan na een prima kerstmarkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten