maandag 15 december 2014

Triposo

De homepage
Sinds enige tijd heb ik de app Triposo op mijn telefoon staan, een app (en website) over reizen met kaarten en tips over restaurants, hotels, en bezienswaardigheden. Aangezien je alles van te voren kunt downloaden heb je geen internet verbinding nodig en dat is wel prettig in het buitenland. De app ziet er veelbelovend uit maar, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen, "The proof of the puddng is in the eating". Welnu mijn komende trip naar Winterburg en aanpalende gebieden is dan ook een mooie gelegenheid om te kijken of Triposo inderdaad doet wat het beloofd. Ik ga de komende periode dan ook het een en ander over Winterberg en omgeving erop zetten en dan gaan we zien of het een blijvertje is, of net zoals heel veel andere apps, weer snel van mijn telefoon af is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten