maandag 3 november 2014

NH Koln

Onze kamer
Na de tussenstop vervolgden wij onze weg naar ons hotel in Keulen. Tot aan Keulen verliep alles probleemloos, zelfs de files waar ik normaliter altijd in terecht kom in Duitsland waren in geen velden of wegen te bekennen. Bij Keulen aangekomen begonnen de problemen (het was er maar eentje) echter wel. Alle uitritten naar het centrum bleken afgezet te zijn en dat was wel de plek waar ons hotel zich bevond. Met behulp van de navigatie werd deze hindernis echter soepel genomen en zo kwamen wij aan bij ons hotel. Ik stopte aan de voorkant en liep naar binnen alwaar ik de route naar de parkeergarage kreeg aan de receptie. Die bleek hard nodig te zijn want het was een en al kruip door sluip door om de garage te vinden, zonder de bordjes langs de weg met parkeren NH hotel was het waarschijnlijk niet gelukt. De garage was krap en smal en de sensoren van mijn auto liepen als een gek te piepen bij het naar binnen rijden. De hindernis werd echter probleemloos genomen en al gauw stond ik in een parkeervak en namen we de lift naar de lobby.

Bij het inchecken vroeg men of ik al vaker gast van de keten was geweest en na een bevestiging hoefde ik alleen maar een handtekening te zetten, de IT is kennelijk goed geregel hier. Onze kamer was mooi en ruim zoals te verwachten van een vier sterren hotel. Een ding was echter rampzalig en dar was de wifi, die bleek het voor geen meter te doen. Bij navraag was dit een bekend probleem, bij een volle bezetting trok de infrastructuur het niet meer, na het IT pluspuntje nu dus een IT minpuntje. Verder echter geen enkele klacht over het NH. Het is een goede keten met mooie kamers en een prettige staf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten