vrijdag 14 november 2014

Bug

Mijn bank
Ik maak al redelijk lang gebruik van de Rabobank app op mijn iPhone om mijn saldo te checken, te betalen en nog veel andere dingen. Dit naar volle tevredenheid en zonde een centje pijn dus de website om te telebankieren bezoek ik zelden tot nooit. Alleen werd ik deze wek gedwongen om er weer heen te gaan want toen ik een betaling wilde doen via mijn telefoon kreeg ik een foutboodschap dat de signeercode niet klopte.

Toen ik de servicedesk belde en mijn probleem uitlegde kreeg ik al te horen dat ik foutcode xyz kreeg en dat dat een bekend probleem was dat misschien met de volgende update opgelost werd. Dat bewijst dat de banken nog steeds de dienst uitmaken want als wij tegen onze klanten uitleggen dat we een grote fout misschien met de volgende release uitleveren wordt dat niet geaccepteerd. Mij benieuwen hoe lang het gaat duren voor dit opgelost is maar in ieder geval ben ik blij dat de website er nog is want om voor een betaling naar de bank te moeten is wel heel erg vorige eeuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten