dinsdag 11 november 2014

Familie bijeenkomst

Dadels met spek
Zondag was het een gezellige middag cq. avond bij mijn ouders thuis. We hadden met de hele familie afgesproken en ik arriveerde als eerste en werd hartelijk welkom geheten door mijn ouders. Kort daarop arriveerde mijn zusje en zwager met de kinderen eb waren we compleet. Er werden lekkere hapjes op tafel gezet en er begon een geanimeerd gesprek over vakanties en cadeautjes. mijn nichtje was naar Barcelona geweest en ik naar Keulen en we hadden albeei koelkast magneten meegenomen voor mijn moeder.

Daarna was het tijd om aan tafel te gaan waar we begonnen met een voorgerecht van koude hapjes en een hoofdgerecht van tagliatelle, kip en groenten door mijn moeder bereid Alles smaakte erg lekker en de pan werd tot de bodem leeggegeten door met name mijn zwager, Kort daarop was het alweer tijd om te vertellen maar zoals waltijd was het heel erg gezellig geweest en we keken allemaal al uit naar de volgende bijeenkomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten