donderdag 20 november 2014

Fysio

De beroepsgroep
Zoals ik eerder vertelde was ik op bezoek bij mijn dokter en vervolgens de fysiotherapeut geweest omdat mijn actie om meer te gaan bewegen niet het gewenste resultaat opleverden. Inmiddels ben ik al twee keer bij mijn fysiotherapeut geweest en heb een intake en een massage gehad. Er is ook een diagnose gesteld en ik blijk last te hebben van een slechtere doorbloeding van mijn aderen. Dat houdt in dat mijn spieren minder zuurstof krijgen en dus eerder vermoeid raken.

Dat is gelukkig behandelbaar maar de methode betekent iets waar ik (nog) geen grote fan van ben, sporten. Ik heb inmiddels mijn eerste afspraak binnen van het sportcentrum waar ik onder begeleiding van een fysiotherapeute ga sporten. Wie weet ga ik het straks nog leuk vinden en ga ik, net zoals een aantal van mijn vrienden, binnenkort regelmatig hardlopen, het aloude rondje Sloterplas is om de hoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten