dinsdag 25 november 2014

Decathlon

Het logo
Aangezien ik tegenwoordig naar de sportschool ga was het dus ook tijd om wat nieuws aan te schaffen aangezien mijn Nike sportbroek al weer heel wat jaartjes oud is. Ik besloot dan ook een bezoek aan de arena boulevard te brengen. Als eerste dronken we even een capuccino bij het Grolsch cine café en vervolgens was het tijd om een bezoek te brengen aan de decathlon superstore. Aldaar slaagde ik vlot voor mijn hardloopbroek van het voor mij onbekende merk Kalenji, mission accomplished.

1 opmerking:

  1. Je had ook gewoon naar de Nike Factory Store kunnen gaan, zo ongeveer bij je om de hoek :-). Maar ja, als je natuurlijk een echte Kalenji kunt kopen, dan moet je dat natuurlijk niet laten (beter dan Nike, Asics, Under Armour, New Balance, Saucony of een ander derde langs merk :-)))).

    BeantwoordenVerwijderen