woensdag 19 november 2014

Nieuwe bank

In volle glorie
Dinsdag was het dan zover, de bank die ik in september gekocht had zou afgeleverd worden. Het leveringstijdstip was tussen 12:15 en 15:30. Reeds om kwart voor een ging de bel en stonden de bezorgers voor mijn neus met een nieuwe bank en een set leeronderhoud van royal leather care om te zorgen dat mijn bank netje zou blijven plus vijf jaar garantie tegen vlekken etc.

Uiteraard stond mijn oude bank er nog maar tegen een kleine vergoeding waren de stoere knapen bereid om die bij het oud vuil te zetten dat de volgende dag opgehaald zou worden. Het ging erg vlot en in no-time stond de nieuwe er en was de oude verdwenen. Vervolgens maakte ik de bank voor de eerste keer schoon en vette hem in (dat moet eens per half jaar gebeuren) en nam ik plaats. Hij zat prima (lekker stevig wat ik erg prettig vind) en ook het liggen was pico bello. Volgende stappen zijn glasvezel, een nieuwe tv en dan UPC vervangen door XS4all.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten