donderdag 27 november 2014

Amsterdam & co

De uitgever
Ik krijg heel weinig post, bijna alles komt digitaal binnen bij mij. Tot mijn verbazing vond ik echter een magazine in mijn brievenbus met de naam Amsterdam & co. Het bleek een uitgave van de Rabobank te zijn en was de opvolger van het ledenblad dichtbij. Ik dacht het net zoals de dichtbij linea recta in de prullenbak te flikkeren maar het was een thema magazine en het ging over een onderwerp dat mij na aan het hart ligt, voedsel.

Ik heb het blad doorgenomen en enkele artikelen gelzen. Mijn conclusie, dit nummer is beter dan de dichtbij maar alleen omdat het over voedsel gaar, of ik het volgende nummer ook ga lezen zal van het thema afhangen want als het over iets gaat dat mij niet interesseert dan verdwijnt Amsterdam & co linea recta de prullenbak in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten