donderdag 27 november 2014

De foodhallen

De tweede ronde
Donderdag ging ik lunchen met een vriendin die ik al een tijdje niet gezien had en ik had besloten om de pas geopende foodhallen te bezoeken. We vonden een plekje vlakbij om de auto neer te zetten maar er bleek ook een parkeergarage onder het gebouw te zitten, prima geregeld dus.

We liepen eerst een rondje om ons te oriënteren en namen een kijkje bij alle voedsel stands. Daarna zochten we een mooi plekje om te gaan zitten We besloten om te starten met een bord mezze van Maza. Allerlei soorten humus, falafel en een kikkererwtensalade met daarbij pita brood. Allemaal erg lekker en zeker met een wijntje (ik) en een biertje (zij) erbij en water voor ons allebei. Voor de tweede ronde kwamen we bij meneer Temaki terecht waar we een schotel met verwchillende temaki's, yakitori en edamame namen. De temaki's werden vers voor onze ogen gerold en waren voortreffelijk. Een aanrader deze toko. Er waren nog veel meer lekkere tentjes maar er was nog ruimte voor een ding en dat werd voor mij een kaasplankje van Caulis en voor haar een taartje van petit gâteau. Mijn kaasplankje was erg lekker, ik kreeg er een goede uitleg en lekker vijgenbrood bij. Een ding is zeker, mij gaan ze vaker zien in de foodhallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten