dinsdag 29 mei 2012

Weer thuis

Inmiddels ben ik al weer ruim twee dagen thuis en zit ik alweer in het juiste (klok) ritme. Nadat Ans ons opgehaald had van Schiphol werd ik voor de deur afgezet. Na eerst uitgepakt te hebben en nog wat kleine klusjes kroop ik in bed voor vier uurtjes slaap om zodoende weer zo snel mogelijk in het juiste slaap ritme te komen. Ik werd netjes om twee uur wakker en wilde boodschappen gaan doen maar tot mijn verbazing waren de winkels dicht op eerste pinksterdag. Dat was ik niet meer gewend.

Dan maar van de nood een deugd gemaakt door met het schitterende weer de stad in te gaan om een hapje te gaan eten. Ik trof enkele bekenden op het terras van de roode baron en gezamenlijk aten we daar een hapje en dronken een biertje in het zonnetje. Ik maakte het behoorlijk laat om als ik dan weer thuis was in een  keer de hele nacht door te slapen en dat lukte wonderwel zodat ik de volgende ochtend netjes tegen tien uur op stond en een bezoek aan mijn ouders bracht. Gelukkig waren de winkels wel open op tweede pinksterdag en kon ik boodschappen doen. Wederom een goede nachtrust en ik zit weer netjes in het ritme. Deze week nog even genieten van een week vrij zonder verplichtingen en dan begint volgende week het normale leven weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten