donderdag 10 mei 2012

Checkie

Zoals vaker op dit blog gememoreerd ben ik een fanatiek foursquare gebruiker. Foursquare is een social media app waarmee je je kunt zien waar je vrienden zijn en waar je aan je vrienden kunt laten zien wat je op dat moment aan het doen bent.

Ik deed mijn eerste check-in in op 16 oktober 2010 bij Asian delight en sindsdien heb ik meer dan 3200 check ins gedaan, niet alleen in Nederland maar ook in Amerika en Istanbul. Ik vind foursquare nog steeds ontzettend leuk, soms erg handig en spaar fanatiek badges. Een ding van de app is echter minder, het snel inchecken zit er niet bij. Het is nog steeds vele malen vlotter en handiger dan in de begintijd maar inchecken kost nog steeds tijd en behoorlijk wat keren klikken. Daar is nu een einde aangekomen met Checkie, dit is een app bovenop foursquare waar je met een klik incheckt. Razendsnel en overzichtelijk. De app geeft zelfs nog terug hoeveel punten de checkin oplevert maar laat verder niets zien. Als ik de tijd heb gebruik ik gewoon foursquare om in te checken, dat biedt toch meer. Maar als ik haast heb is Checkie onverslaanbaar, een aanrader voor elke iPhone foursquare gebruiker.

1 opmerking:

  1. Gouden tip! Gelijk geinstalleerd en het werkt als een tierelier. Thx.

    BeantwoordenVerwijderen