woensdag 30 mei 2012

Karl Kani

Ik ben niet zo heel goed thuis in de hip hop scene maar omdat een van mijn vrienden in de urban kleding zit ben ik wel enigszins op de hoogte van de diverse merken uit deze scene. Zo weet ik dat Karl Kani een van de eerste en nog steeds meest trend setting merken is in deze branche. Ik dacht altijd dat het een merk was maar er blijkt ook een man te zijn met deze naam. De oprichter en ontwerper van het merk,Carl Williams, gaat namelijk door het leven als Karl Kani, zozeer is hij vereenzelvigd met zijn merk.

Hoe ik dit weet? Erg simpel ik kwam de goede man onlangs tegen bij de roode baron. Hij was daar samen met een zakenpartner uit Brooklyn, zij waren op zakenreis in Nederland en waren dus uiteraard een paar dagen langs bij mijn vriend. Hij had ze meegenomen naar de roode baron waar ik de heren ontmoette en een goed gesprek had over, uiteraard, New York en de 5 boroughs met Brooklyn in het bijzonder. Mocht New York weer op de reis agenda komen dan is een bezoekje aan Brooklyn de moeite waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten