vrijdag 18 mei 2012

Voorbereidngen

Het was donderdag en de laatste dag voor de vakantie dus het tijdstip was aangebroken om de laatste voorbereidingen, ook wel bekend als inpakken van de koffer, uit te voeren. Nu heb ik bij een eerdere vakantie al eens wat geroepen over steeds meer elektronica. Ook dit jaar is er weer meer bijgekomen dus de eerste activiteiten zijn notebook opladen en bijwerken, nook opladen en bijwerken (dat scheelt heel wat kilo's aan boeken), iPhone opladen en bijwerken en de rugzak inpakken en dan pas de koffer met de kleding inpakken. Nu hoef ik me over dat laatste niet erg veel zorgen te maken want de vorig jaar in Orlando aangeschafte hutkoffer biedt meer dan genoeg ruimte, ook om de hele shoppinglist mee te nemen plus alle onverwachte aankopen. Gisteren is er overigens nog een laatste item aan de shoppinglist toegevoegd, Uggs mini's voor mijn nichtje. Ik moet alleen nog even naar de kleur en de maat vragen want anders gaat dat niets worden.

Tijdens het inpakken hing Dennis aan de chat want er bleken wat problemen te zijn met inchecken. Eerst had Frank een verouderd paspoort doorgegeven maar gelukkig had hij een nieuw paspoort en was dat gebruikt om de ESTA visa te regelen. Toen lukte het inchecken nog steeds niet en op een gegeven ogenblik kwam Dennis er achter dat er een foutje in Frank zijn voornaam zat op de tickets. Met een snelle actie reed hij naar Schiphol en bracht alles alsnog in orde. Maar als de duvel er mee speelde, wederom een fout bij het inchecken. Nu was het paspoort nummer van Simon niet correct maar dat was een simpele kwestie van het juiste nummer inkloppen en tegen zes uur was het alsnog gelukt, we waren in het bezit van de boarding passen en konden met een gerust gevoel naar Schiphol vertrekken op de vrijdag.

1 opmerking:

  1. Ugg zal denk ik wel lastig worden, er is in Lebanon en Opry Mills geen Ugg Flagship store, wellicht een zelfstandige schoenenwinkel die ze heeft.....

    BeantwoordenVerwijderen