zondag 5 februari 2012

Winterweer

Dit weekend was het dan eindelijk zo ver de lang aangekondigde horror winter des doods zou dan eindelijk los gaan breken en alle voorspelde rampen zouden uitkomen. De start van de winter was op de vrijdag maar van de file ellende heb ik niets meegemaakt want ik genoot van een welverdiende ATV dag. Ook mijn gebruikelijke tochtje naar de stad met het openbaar vervoer voor vrijdagavond stapavond verliep probleemloos. Het was wat kouder dan de afgelopen weken maar dan had je het wel gehad.

De echte test kwam op de zaterdag toen ik boodschappen ging doen. Ik had al een stoffer meegenomen naar mijn auto om alle sneeuw te verwijderen die er op lag en dat was een goede zet. De ramen zaten onder een dikke laag sneeuw verstopt. Tot mijn vreugde hoefde ik niet te krabben, er zat geen ijs op de autoruiten. So far so good. Maar het bleef prima gaan want de winter banden deden zoals gewoonlijk prima hun werk en ik reed dan ook probleemloos naar de winkels. Ook dag twee van de horror winter is dus probleemloos verlopen. De volgende test wordt dag vier, de maandag als ik naar kantoor ga. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat we doorgaan op de ingeslagen weg en dat de horror winter een sprookje zal zijn.

1 opmerking:

  1. Altijd angstig als mensen zelf zeggen dat hun ATV dag "welverdiend" is.....:-)

    BeantwoordenVerwijderen