maandag 13 februari 2012

Path

Enige tijd geleden kreeg ik van Dennis een uitnodiging voor weer een nieuw stukje social media. Deze keer ging het om Path. Nu had ik de app al eens gedownload en opgestart maar ik had er nog geen account voor aangemaakt. Uiteraard heb ik een account aangemaakt en het vriendschap verzoek van Dennis geaccepteerd. Vervolgens was het eens kijken wat Path nu precies inhoud. In tegenstelling tot facebook met zijn honderden vrienden is Path bedoeld voor een select clubje vrienden van maximaal 150 personen. Nu ja select, ook op facebook kom ik met pijn en moeite boven de 104 uit en daar zitten heel veel vage kennissen tussen. Kortom het klinkt leuk select maar met 150 vind ik dat niet echt select.

Wat Path wel weer leuk maakt is dat het een mooie tijdlijn maakt van hoe jij en je (selecte groep van) vrienden
het leven van dag tot dag beleven. Inmiddels heb ik een foto neergezet, mijn achtergrond uitgekozen en Path verbonden met Facebook, Foursquare en Twitter. Mijn vriendengroep is al gegroeid naar vier want een van mijn facebook kennissen blijkt ook op Path te zitten en tijdens ons gezamenlijk diner bij Gandhi installeerde Simon de app ook maar even. Mij benieuwen of Path een blijvertje gaat worden voor mij of op de grote hoop van net niet social media producten gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten