woensdag 29 februari 2012

Mijn leaseauto

Ik vond een mailtje van onze lease coördinatrice in mijn mailbox waarin zij aankondigde dat alles veel makkelijker ging worden want onze lease maatschappij had een fantastische site opgezet met als mooie naam mijn leaseauto. Nu ken ik dit soort ronkende reclame praatjes maar al te goed. Waar het op neerkomt is dat je inderdaad direct inzicht krijgt in alle zaken die met je auto te maken hebben zoals onderhoud, bekeuringen, brandstof verbruik, schades en ga zo maar door, maar dat je in ruil voor al deze informatie wel alles zelf mag gaan regelen en mag gaan bijhouden.

Onze lease coördinatrice is echter een lieve dame dus ik heb netjes een account aangemaakt en even rondgekeken op de site die leaseplan gecreëerd had. Het zag er mooi uit met allemaal dashboard metertjes (drie in het groen, een in het rood) en tabbladen met informatie. Ik moet zeggen, het ziet er allemaal erg mooi uit maar ik vind het toch een stuk makkelijker om naar onze lease coördinatrice te stappen of de telefoon te pakken en met leaseplan te bellen. Mij zul je dus alleen op deze site zien als ik echt niet anders kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten