dinsdag 14 februari 2012

Jaarvergadering

Onlangs had ik met mijn mede commissie leden de boeken gecontroleerd van onze VVE beheerder de firma Munnik VVE beheer. Dat betekent dat al gauw de tweede trap van deze tweetrapsraket er aan komt en dat is de altijd weer gezellige jaarvergadering van de VVE. Plaats van handelen was net zoals de afgelopen jaren multi cultureel centrum de Serre en de aftrap stond gepland om half acht.

Ik arriveerde netjes op tijd en nam plaats. De voorzitter bleek na afloop gepland te hebben om binnen de 40 minuten klaar te zijn maar het kostte er toch 55. Mede oorzaak hiervan was ik zelf want alhoewel de boeken over 2011 geen enkel probleem vertoonden had ik wel enkele vragen over de begroting van 2012. Het merendeel van de aanwezigen had wat moeite met de boekhoudkundige termen en dat kostte wel wat tijd. Uiteindelijk werden we het toch eens over de begroting 2012 en kon de rondvraag starten. De voorzitter vond het jammer dat het niet binnen de 40 minuten bleef maar ik teken ervoor als alle vergaderingen binnen het uur blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten