woensdag 22 februari 2012

Het gemak van de iPhone

Nu wil ik niet zeggen dat de wereld vergaat als ik mijn Iphone zou moeten missen maar ik merk toch wel dat het zo langzamerhand een erg makkelijk apparaat in tal van situaties aan het worden is. Zo beschreef ik laatst al hoe ik mijn koffie via mijn telefoon bestelde maar zo zijn er tal van andere zaken waar ik mijn  telefoon voor gebruik. Hier volgen twee losse voorbeelden van de afgelopen week.

Ik kreeg van waternet het verzoek om mijn meterstand op te nemen voor het maken van de jaarafrekening. Ik deed dus netjes de meterkast open maat aangezien het nog winter was, was het redelijk donker in de kast en was de meter niet goed af te lezen. Waar je dan vroeger een zaklamp nodig had zet je nu gewoon de flashlight app aan op je iPhone en kun je probleemloos de meterstand aflezen. Ik heb in mijn auto inmiddels uitgevonden hoe ik via bluetooth streaming de muziek van mijn iPhone kan afspelen. Kortom geen cd's meer nodig alle muziek kan via de Iphone. Als je hier de dagelijkse dingen als Wordfeud, agenda, fototoestel, schaken, nieuws, mail en social media aan toevoegt dan begrijp je dat ik redelijk verslingerd ben geraakt aan mijn telefoon. Ik kan me dan ook geen leven zonder smartphone meer voorstellen en behoor nu dan ook tot het leger der telefoon junks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten