maandag 20 februari 2012

Gemak dient de mens

De bodem van de schatkist kwam weer in zicht (mijn Nespresso capsules waren bijna op) en er moest dus verse aanvoer komen. Aangezien ik niet echt tijd had om een van de Nespresso winkels in de bijenkorf of in de PC hooft straat te bezoeken besloot ik van de speciale Nespresso app op mijn iPhone gebruik te maken om online capsules te bestellen. Bij bestellingen boven de 200 capsules zijn de verzendkosten gratis dus ook dat was geen bezwaar. De app werkte als de bekende tierelier maar er kwam toch een kleine kink in de kabel. Aangezien ik vaak overdag niet thuis ben besloot ik dat ik de capsules het beste bij mijn ouders kon laten bezorgen. Helaas bleek het via de app niet mogelijk om een andere aflever adres in te voeren. Dan maar via de website van Nespresso geregeld, daar kun je namelijk wel een ander aflever adres invoeren.

Verder verliep alles probleemloos. Nette bevestiging mails en als mooiste een mail over de bezorging, deze zou op zaterdag binnen een window van 2 uur plaats vinden. Zondag was ik dan ook bij mijn ouders om mijn pakket op te halen en enige tijd later zat ik thuis te genieten van een kopje Kazaar, de huidige special edition en de sterkste espresso die men in huis heeft. Voor de toekomst weet ik het wel, online bestellen is the way to go!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten