Meer dan twee weken geleden was er een erg belangrijke sessie bij een van onze klanten geweest waar zij gingen oordelen in hoeverre het product waar wij de afgelopen tijd aan gewerkt hadden aan hun verwachtingen voldeed of ze zelfs overtrof.
Welnu de sessie was een daverend succes en de klant gaf aan dat we hun verwachtingen overtroffen hadden. Toen de programma manager terug kwam op kantoor stelde hij een mooie juich mail op om iedereen te feliciteren. Ik liep even later op zijn kantoor binnen en vroeg waarom hij niet met een grote doos gebak was binnengekomen om het te vieren. Hij gaf aan hier niet bij stil te hebben gestaan en dat het eigenlijk best wel een goed idee was. Helaas lukte het niet meer op korte termijn maar twee weken later gaf onze klant officieel aan graag met ons verder te willen en tegelijk met dat nieuwe werden er twee dozen van huis leverancier Nagtegaal naar binnen gedragen, een met saucijzen en een met gebak.Met een korte speech werd nu op gepaste wijze het succes van de afgelopen periode gevoerd. Een zeer korte speech want al gauw zat iedereen zich te goed te doen aan de lekkernijen. Op naar de volgende successen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten